מה מספרים עלינו?

מקסימום יעילות עם מעקב וניתוח שליחויות בפריסה ארצית

הדרישה ההולכת וגוברת לשירותי משלוחים מהירים בפריסה ארצית, מחייבת את כלל העוסקים בתעשיית השליחויות בישראל, לייעל את פעילותם ולבחון דרכים שונות שיסייעו להם להתמודד עם הביקושים הגבוהים. לצורך כך, כל חברת משלוחים מובילה בתחומה, מסתייעת בטכנולוגיות מעקב מתקדמות המיועדת לצרכי מעקב רציף אחד דבר המשלוח, דבר המאפשר בין היתר שליחת הודעות טקסט ללקוחות אודות מקום הימצאו של דבר המשלוח בכל רגע נתון.

משלוחים מהירים בפריסה ארצית

הצורך במשלוחים מהירים בפריסה ארצית הוא פועל יוצא של תחום המסחר המקוון בארץ ובעולם, כאשר מספר ההזמנות המקוונות הולך וגדל מיום ליום ויחד איתו גדל גם הצורך בשירות משלוחים לחנויות אונליין ושירות משלוחים לעסקים המשווקים את מוצריהם ברשת האינטרנט. פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי חברת שליחויות מובילה בתחום כוללים שליחויות מהיום להיום בפריסה ארצית, וזאת לצד פתרונות שירות נוספים שמטרתם לספק את דבר המשלוח במועדי אספקה קצרים יחסית, תוך 24 או 48 שעות מרגע איסוף המשלוח ועד מסירתו ללקוחות הקצה.

טכנולוגיית מעקב וניתוח שליחויות – מה חשוב לדעת?

חברת שליחויות ארצית עושה שימוש בטכנולוגיות שונות שנועדו לייעל את פעילותה, כאשר אחת מהטכנולוגיות הנפוצות ביותר בתחום המשלוחים בישראל היא טכנולוגיה המיועדת לצרכי מעקב אחר דבר המשלוח. טכנולוגיה זו מוטמעת  ברכבי ההפצה של חברת השליחויות, כאשר מקום הימצאו של הרכב בכל רגע נתון מאפשר לדעת היכן בדיוק המשלוח נמצא ותוך כמה זמן הוא יימסר ללקוח הקצה. בנוסף, קיימות טכנולוגיות נוספות בהן חברות שליחויות בארץ ובעולם עושות שימוש לצרכי ניתוח שליחויות ובניית מסלולי נסיעה. טכנולוגיות אלו מייעלות את פעילותן של חברות המשלוחים הגדולות והן מאפשרות גם לחברות משלוחים קטנות יותר לבסס את פעילותן באמצעות שירותי הקצה המוצעים על ידי חברות המשלוחים הגדולות.

מה חשוב לבדוק כאשר שוכרים את שירותיה של חברת משלוחים כלל ארצית?

במידה וגם אתם נדרשים לשירות משלוחים לעסקים בפריסה ארצית או לשירות משלוחים לחנויות אונליין בפריסה ארצית, קיימת חשיבות רבה לזהותה של חברת השליחויות שאת שירותיה תשכרו לצורך העניין. ברוב המקרים, מומלץ לעבוד באופן רציף וקבוע עם חברת משלוחים אחת מובילה בתחום המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות בתחום השליחויות. על מנת להבטיח לעצמכם שירות מקצועי ויעיל לאורך כל הדרך, תרתי משמע, אנו ממליצים גם לכם לבחון את כל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים במסגרת בחירת חברת שליחויות.

  1. מוניטין וניסיון מקצועי
  2. היקף שירותי המשלוחים המוצעים לכם על ידי החברה
  3. סוגי הטכנולוגיות בהן החברה עושה שימוש לצורך ייעול מערך המשלוחים
  4. השירותים הנלווים המוצעים לכם על ידי החברה כגון: שירותי אחסנה, שירותי פריקה וטעינה ממכולות, שירותי אריזה וכדומה

 

מעבר לכך, אנו ממליצים לכם לבדוק את פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי החברה במסגרת שירות משלוחים מהיר בפריסה ארצית: האם החברה ערוכה לאספקת דברי משלוח מהיום להיום מכל נקודה לכל נקודה ברחבי הארץ? האם החברה מפעילה מערך לוגיסטי המסוגל להתמודד עם דרישה לאספקת דבר משלוח תוך 24 או 48 שעות?

מערך משלוחים כלל ארצי – מה הוא כולל?

מערך משלוחים כלל ארצי מורכב בדרך כלל ממספר תחנות שירות שכל אחת מהן פועלת בנקודת קצה אחרת:

  • נקודה ראשונה פועלת באזור הגיאוגרפי ממנו נאסף דבר המשלוח על ידי נציגי חברת המשלוחים
  • נקודה שנייה פועלת במרחב הגיאוגרפי בו אמורה להתבצע המסירה של דבר המשלוח

 

כמו כן, קיימות תחנות שירות המקשרות בין שתי הנקודות המופיעות לעיל (נקודת המוצא ונקודת היעד), כאשר מטרתן של תחנות השירות המוגדות כנקודות ביניים היא לייעל את המעבר בין נקודת המוצא לנקודת היעד.

באמצעות טכנולוגיות מעקב וניטור, ניתן לדעת בכל רגע נתון היכן נמצא דבר המשלוח ובהתאם לכך לנהל את מסלול דבר המשלוח מרחוק. באמצעות מערכי משלוחים אלו, ניתן לשנע דברי משלוח מהנקודה הכי צפונית בישראל לנקודה הכי דרומית (או להיפך) ולהתחייב למועדי אספקה קצרים הכוללים מטווח זמן של היום להיום ועד לטווחי זמן של תוך 24 או 48 שעות.

חברות שליחויות גדולות מספקות גם שירותי קצה לחברות משלוחים קטנות יותר המעוניינות להסתייע במערך הלוגיסטי הנדרש לצרכי משלוח מצפון לדרום (או להיפך).

לכל הכתבות

כל מה שחשוב לדעת

החלפות והחזרות בקליק  אחת המגמות השולטות בעולם הקמעונאות של העשור הנוכחי, בין היתר בעקבות תקופת הקורונה, היא המעבר של יותר ויותר לקוחות...

06.11.23 2 דק קריא

תחום המשלוחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, וכיום אין כמעט מוצר שלא ניתן להזמין הביתה בנוחות ובקלות. מדוע שמשלוחי אלכוהול יהיו שונים? חברת...

13.4.23 3 דק קריא

בדומה לענפי שירות אחרים, גם בענף השליחויות, אנו עדים לשינויים כאלו ואחרים הנובעים כתוצאה מכניסתן של טכנולוגיות מתקדמות מסוגן למערכי...

03.4.23 3 דק קריא

הדרישה ההולכת וגוברת לשירותי משלוחים מהירים בפריסה ארצית, מחייבת את כלל העוסקים בתעשיית השליחויות בישראל, לייעל את פעילותם ולבחון דרכים...

03.4.23 3 דק קריא

בעל עסק? רוצה לייעל את העסק שלך?זה הזמן לדעת הכול על שירותי שליחויות בפריסה ארצית משלוחים לעסקים המיועדים לצרכי משלוח חבילות ודברי דואר...

03.4.23 3 דק קריא
לכל הכתבות
דילוג לתוכן