מה מספרים עלינו?

מהמחסן לגביע שלך: קרגו מביאה את משלוחי אלכוהול לעידן המודרני

תחום המשלוחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, וכיום אין כמעט מוצר שלא ניתן להזמין הביתה בנוחות ובקלות. מדוע שמשלוחי אלכוהול יהיו שונים? חברת קרגו היא הפתרון המושלם לתיווך בין חנויות אלכוהול לבין הלקוחות שלהם. כך תוכלו ליצור מערך משלוחים מהיר ואמין ולהתרחב גם לתחום הרכישות באינטרנט ולא רק בחנות הפיזית.

כיום חנויות של משקאות חריפים מחזיקות מלאי רב של סוגי אלכוהול, ומספקות שירות עבור הקהל הישראלי. ישראלים לאט לאט לומדים לאהוב אלכוהול ולצרוך אותו גם ביום יום ולא רק באירועים מיוחדים כפי שהיה בעבר. כיום תחום המשלוחים לחנויות התקדם משמעותית, אז מדוע שהחנות שלכם לא תתקדם? באמצעות חברת משלוחים אמינה ויעילה תוכלו ליצור לעצמכם אתר אינטרנט ולכבוש נתח שוק חדש, ולא להסתפק רק בעוברי אורח שמגיעים לחנות הפיזית.

 

תחום המשלוחים התרחב מאוד מאז הקורונה

בשנת 2020 העולם נעצר בגלל וירוס הקורונה. כדי למנוע את התפשטות הווירוס ממשלות רבות הורו לאזרחים להישאר בבתים ולא לצאת, אלא לצרכים חיוניים בלבד. אנשים חששו לצאת מהבתים משום שהם חששו להידבק בקורונה, והתוצאה של כל התהליך הזה הייתה גדילה מואצת מאוד של תחום השליחויות והמשלוחים. חברות רבות החלו לבצע שליחויות לחנויות שונות, וגם סקטורים שונים שבדרך כלל נמנעו מביצוע שליחויות התחילו לפעול בתחום המשלוחים.

גם כיום למרות שסגרי הקורונה הם חדשות ישנות, וניתן להסתובב באופן חופשי, הצרכים התרגלו לקבל שליחויות מחנויות שונות. כיום קשה מאוד למצוא חנות שאין לה שירות משלוחים, והלקוחות יופתעו מאוד אם לחנות שלכם לא תהיה אופציה כלשהי למשלוח. תחום השליחויות הפך לסטנדרט החדש, ואתם לא רוצים להישאר מאחור.

 

מה היתרונות של משלוחי אלכוהול מבחינת הלקוח?

  1. נוחות: לקוח מרוצה הוא לקוח שמשיג את מבוקשו במינימום מאמץ. משלוחי אלכוהול הפכו לסטנדרט בתעשיית חנויות האלכוהול משום שהם מאפשרים ללקוחות להימנע מסחיבת בקבוקים כבדים. במקום זאת, הבקבוקים מגיעים עד לבית הלקוח בזמנים ובמועדים שנוחים לו. כיום חברות שמבצעות משלוחים לחנויות אונליין יודעות להתמודד עם בקבוקי זכוכית שבירים, כך שלכם כבעלי עסק אין סיבה לחשוש מהמשלוח.
  1. "חוויית החנות" נשמרת גם ברשת: אחד החששות של בעלי עסקים הוא הפחד שהלקוחות "יאבדו" את חווית הרכישה וההסתובבות בחנות. אך בחנויות אלכוהול, בהן גם ככה בדרך כלל הרוכשים בוחרים בקבוקים סגורים, אין חשש לאבד את החוויה הזאת. ניתן ליצור באתר שלכם קטגוריות לאלכוהול לפי סוגים או לפי "מצב רוח", ולהשתמש בכלים טכנולוגיים כדי לסייע ללקוחות לבחור את הבקבוק שהם מעוניינים בו.
  1. הגדלת מאגר הרוכשים: חנות פיזית היא באופן טבעי מוגבלת בקהל היעד שלה משום שהנגישות אליה מוגבלת. באמצעות הקמת מערך שליחויות אתם מגדילים באופן טבעי את קהל היעד של החנות שלכם ומאפשרים גם ללקוחות רחוקים יותר לרכוש מכם.

 

משלוחי אלכוהול מקצועיים ומהירים

לקיומו של מערך שליחויות בעסק שלכם יש יתרונות ברורים שהוצגו כאן. אך עם זאת, הקמה של מערך כזה היא יקרה ומסובכת. מלבד כוח אדם רב שנדרש לתהליך, יש ליצור מערכת שתתכנן את מסלולי השליחים ותצליח לתמרן בין הזמנות רבות שמגיעות בזמנים לא קבועים. הקמה עצמאית של מערך שליחויות יכולה להיות מאוד לא יעילה ולהפוך עד מהרה לעלות גבוהה שלא מחזירה את עצמה.

לכן מומלץ להשתמש בחברת שליחויות מוסמכת ואמינה כמו קרדו. לחברות שליחויות יש מערכים ארציים של שליחים, נהגים ומחסנים. הפריסה הארצית מסייעת לטייב את מסלולי השליחים ולהוביל את המוצרים ללקוחות במהירות ובלי סיבוכים מיותרים עבור בעל העסק. שירות משלוחים גרוע יגרום ללקוחות "לברוח" מהאתר שלכם, ולכן כדאי להשקיע בפניה לחברה שמתמחה ביצירת מערך שליחויות לחנויות ובפרט מתמחה בהקמת משלוחי אלכוהול איכותיים כמו קרגו.

לסיכום

שירות משלוחים איכותי ויעיל מסייע לעסק שלכם לגדול ולצמוח. הוא מכיר אתכם לקהל לקוחות חדש שיכול להיות מרוקח גיאוגרפית מהחנות שלכם, מספק חווית רכישה נוחה ומהירה ללקוחות, ושומר על חווית קניה נעימה ונגישה. הקמת מערך שליחויות יכולה להיות יקרה מאוד ולכן מומלץ להיעזר בחברה שמתמחה בהקמת מערך משלוחים לחנויות אונליין כדי לוודא שמערך השליחים שאתם משתמשים בו הוא מקצועי, יעיל, מהימן ואיכותי.

לכל הכתבות

כל מה שחשוב לדעת

החלפות והחזרות בקליק  אחת המגמות השולטות בעולם הקמעונאות של העשור הנוכחי, בין היתר בעקבות תקופת הקורונה, היא המעבר של יותר ויותר לקוחות...

06.11.23 2 דק קריא

תחום המשלוחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, וכיום אין כמעט מוצר שלא ניתן להזמין הביתה בנוחות ובקלות. מדוע שמשלוחי אלכוהול יהיו שונים? חברת...

13.4.23 3 דק קריא

בדומה לענפי שירות אחרים, גם בענף השליחויות, אנו עדים לשינויים כאלו ואחרים הנובעים כתוצאה מכניסתן של טכנולוגיות מתקדמות מסוגן למערכי...

03.4.23 3 דק קריא

הדרישה ההולכת וגוברת לשירותי משלוחים מהירים בפריסה ארצית, מחייבת את כלל העוסקים בתעשיית השליחויות בישראל, לייעל את פעילותם ולבחון דרכים...

03.4.23 3 דק קריא

בעל עסק? רוצה לייעל את העסק שלך?זה הזמן לדעת הכול על שירותי שליחויות בפריסה ארצית משלוחים לעסקים המיועדים לצרכי משלוח חבילות ודברי דואר...

03.4.23 3 דק קריא
לכל הכתבות
דילוג לתוכן