מה מספרים עלינו?

כיצד הטכנולוגיה משנה את תעשיית השליחויות הארצית

בדומה לענפי שירות אחרים, גם בענף השליחויות, אנו עדים לשינויים כאלו ואחרים הנובעים כתוצאה מכניסתן של טכנולוגיות מתקדמות מסוגן למערכי ההפצה והמשלוחים. טכנולוגיות אלו מאפשרות בין היתר מעקב בזמן אמת אחר מקום הימצאו של דבר המשלוח בכל רגע ונתון. בנוסף, חברות שליחויות בארץ ובחו"ל, עושות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים המסייעים להן בין היתר לייעל את שרשרת האספקה ולהימנע מעיכובים מיותרים. אמצעים טכנולוגיים אלו מוטמעים כיום בכל המערכים הלוגיסטיים של חברות ההפצה הגדולות, כאשר כל חברת משלוחים או חברת הפצה נהנית מהפיתוחים הטכנולוגיים השונים שבחלק מהמקרים מיועדים מלכתחילה לתעשיית השליחויות.

המסחר המקוון משנה את ענף המשלוחים בארץ ובעולם

אחד מהגורמים המרכזיים להטמעתן של טכנולוגיות מתקדמות בענף המשלוחים נובע מהעלייה המתמדת בהיקף העסקאות המקוונות המתבצעות מדי יום בתחום המסחר המקוון. הצמיחה המתמדת של עסקאות האונליין ברשת, הכריחה את חברות המשלוחים ליישר קו עם הביקושים ההולכים וגוברים לשירות משלוחים כלל ארצי, ובתוך כך, לאמץ פתרונות מעשיים המבוססים בחלקם על טכנולוגיות מתקדמות שנועדו לספק את המענה הטוב ביותר גם ללקוחות העסקיים וגם ללקוחות הקצה.

כיום, יותר ויותר חברות שליחויות בארץ מקיימות שירות משלוחים לחנויות אונליין, כאשר היקף המשלוחים היומיומי הנובע כתוצאה מהזמנות באונליין נאמד באלפי משלוחים בכל רגע נתון.

פתרונות טכנולוגיים המוצעים לכם על ידי חברת שליחויות

כל חברת שליחויות מובילה בתחומה, עושה הכול על מנת לספק לקהל לקוחותיה העסקיים, המוסדיים והפרטיים את פתרונות השירות הטובים ביותר בענף השילוח, כאשר חלק מפתרונות השירות מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות שנועדו לייעל את התהליכים הנלווים לאספקת המשלוח, וביניהן, טכנולוגיות המספקות מידע ללקוחות הקצה על מקום הימצאו של דבר המשלוח בכל רגע נתון. מעבר לכך, קיימות טכנולוגיות המסייעות לחברות המשלוחים המובילות לנהל את מסלולי ההפצה בהתאם למועדי אספקה כאלו ואחרים אליהם התחייבו הלקוחות העסקיים של חברת המשלוחים ללקוחות הקצה שלהם.

יחד עם זאת, האתגרים עימם מתמודדים חברות השליחויות השונות בכל הנוגע לשירות משלוחים לחנויות אונליין, מצריכים את חברות השליחויות השונות לשכלל וייעל את שירותיהן ואף להתאים את המודלים העסקיים שלהן להיקף ההולך וגדל של קצב ההזמנות והמשלוחים. חברת משלוחים בארץ המסוגלת להתמודד עם האתגרים השונים עשויה לשמור על רווחיות גבוהה מבלי לוותר על פרמטרים מקצועיים בכל הנוגע לשירות אותו היא מציעה.

פתרונות שילוח מהירים

אחד מהאתגרים עימם מתמודדת כל חברת הפצה או חברת שליחויות בישראל הוא הצורך באספקה מהירה של דברי המשלוח וההפצה. פתרונות שילוח מהירים מוצעים כיום על ידי מספר הולך וגדל של חברות שליחויות בארץ, כאשר חלק מהחברות מבססות את השירות שלהן על המערך הלוגיסטי של חברת שליחויות גדולה וחלק מחברות המשלוחים מעדיפות להתמקד באזורים גיאוגרפיים מסוימים בהם הן יכולות להתחייב למועדי אספקה קצרים.

פתרונות השילוח המהירים המוצעים כיום על ידי חברת משלוחים בארץ כוללים בין היתר שירות משלוחים מהיום להיום, שירות משלוחים תוך 24 שעות מרגע האיסוף ועד רגע המסירה, שירות משלוחים תוך 48 שעות ושירותי משלוחים נוספים שמטרתם לקצר את מועדי מסירת דבר המשלוח.

פתרונות אלו הם פועל יוצא של דרישת הלקוחות לקבל את פריטי ההזמנה שלהם בזמן הקצר ביותר, והם מיושמים באמצעות מערכי הפצה ומשלוח כלל ארציים. כיום, יותר ויותר חברות משלוחים קטנות מקיימות שיתופי פעולה עם חברות הפצה וחברות משלוחים גדולות יותר, וכל זאת מתוך מטרה להגביר את קצב המשלוחים ולהתחייב לזמני אספקה קצרים יותר.

לצד פתרונות השילוח המהירים, חברות שליחויות גדולות ומובילות בתחומן, מאפשרות לקהל הלקוחות שלהן, ליהנות גם משירותים נלווים הכוללים בין היתר שירותי אחסנה והפצה בהתאם למועד האספקה הנדרשים, שירותי שילוח בינעירוניים באמצעות קווי הפצה יומיים, שירותי ליקוט ומיון של סחורות המיועדות למשלוח, שירותי אריזת חבילת ושירותים נוספים המהווים חלק בלתי נפרד מתעשיית השליחויות הארצית.

אם גם אתם מחפשים אחר חברת משלוחים מקצועית ומובילה בתחומה, אנו ממליצים גם לכם לבדוק את היקף הטכנולוגיות השונות בהן החברה עושה שימוש על מנת לייעל את פעילותה בענף המשלוחים, דבר העשוי להעיד את היעילות של החברה בכל הנוגע לכל אחד משירותי המשלוחים אותם היא מציעה לכם.

לכל הכתבות

כל מה שחשוב לדעת

החלפות והחזרות בקליק  אחת המגמות השולטות בעולם הקמעונאות של העשור הנוכחי, בין היתר בעקבות תקופת הקורונה, היא המעבר של יותר ויותר לקוחות...

06.11.23 2 דק קריא

תחום המשלוחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, וכיום אין כמעט מוצר שלא ניתן להזמין הביתה בנוחות ובקלות. מדוע שמשלוחי אלכוהול יהיו שונים? חברת...

13.4.23 3 דק קריא

בדומה לענפי שירות אחרים, גם בענף השליחויות, אנו עדים לשינויים כאלו ואחרים הנובעים כתוצאה מכניסתן של טכנולוגיות מתקדמות מסוגן למערכי...

03.4.23 3 דק קריא

הדרישה ההולכת וגוברת לשירותי משלוחים מהירים בפריסה ארצית, מחייבת את כלל העוסקים בתעשיית השליחויות בישראל, לייעל את פעילותם ולבחון דרכים...

03.4.23 3 דק קריא

בעל עסק? רוצה לייעל את העסק שלך?זה הזמן לדעת הכול על שירותי שליחויות בפריסה ארצית משלוחים לעסקים המיועדים לצרכי משלוח חבילות ודברי דואר...

03.4.23 3 דק קריא
לכל הכתבות
דילוג לתוכן